فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

مهد کودک رفتن فاطمه3

1392/8/8 17:18
نویسنده : مامان رضیه
275 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین جلسه اولیا و مربیان عمر من و تو تشکیل شد

حدود دو هفته است که مهد میری قبل هم نوشتم که مربی ات ازت خیلی راضیه
امروز برای جلسه اولیا و مربیان رفتیم مهدکودکت
جلسه خیلی صمیمی و دوستانه بود و مسئولین مهد همه اومده بودن از خانم راستین (خاله سمیرا که مسئول امور اجراییه) تا خانم پیوندی (خاله غزل که مدیر امور دفتریه) و ساحل جون که مسئول امور داخلی و تحویل و ترخیص بچه هاست و خاله ناهید و مربی و زبان همه بودن
از همون اول تو از کنار من بلند شدی و رفتی پیش خاله ناهید و از وقتی خاله ناهید شروع به صحبت کرد تو مشغول پرش و جهش و ...
همه مادرا از خاله ناهید راضی بودن و می گفتن بچه هاشون خاله ناهید رو بیشتر از اونا دوست داره
من ترغیب شدم دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه بذارمت مهد که برنامه های مشخص تری داره و آموزش عمومی نیست
تا حدودی خیالم راحت شد چون مسئولین مهد واقعا خیلی آدمای خوبی بودن و معلوم بود پولشون رو حلال می کنن هرچند هنوز نگران آموزشهای غیرمستقیم مهد هستم مثل آهنگ برای ورزش کردن که مربی ات گفت اکثرا میذاره و یا ارتباطت با بچه های دیگه و بداخلاق شدنای اخیرت
راستی اسم دوست صمیمی ات و البته اولین دوست صمیمی ات تو مهدکودک بهاره هم مادرش و هم خودش خیلی خوب و مهربون بودن
امیدوارم از این اولین محیط اجتماعی بهترین آموزه ها رو داشته باشی گل دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)