فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

نگرانی های جدید

1394/8/28 1:40
نویسنده : مامان رضیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای گلم

وای خدا می دونه از اینکه میگم دخترام چه ذوقی میکنم انگاری خدا رحمتش رو تو خونه منو بابایی جاری کرده که فرزند اولم دختره و دومی هم

این روزها در عین اینکه در تلاشم پر انرژی و شاداب باشم از اوون جهت که روزای آخر تنهایی من و فاطمه است ولی این فسقلی جدید هم مثل فاطمه تو دوران جنینی اش خودش رو لوس میکنه این روزها گاهی اوقات سردرد به سراغم میاد و فشارم گاهی بالا میره فعلا در حال خوردن قرص آسپرین هستم (مینویسم تا سر بعدی اگر فشار داشتم یادم بمونه قرص میخوردم) این روزها غصه چاقی یه طرف و غصه وزن نگرفتن از طرف دیگه قوز بالا قوز شده

خاله ها مشهد دنبال کارای عروسی تنها دایی تون هستن ولی من اینجا غصه دارم غصه سلامتی فرزند توراهیم غصه احساسات دختر بزرگ بدو ورود فرزند جدید غصه تنهایی هام موقع زایمان غصه آینده غصه تابستان 95 غصه...

انقدر غصه هام امروز به چشمم میان که حتی اگه بعضی رو هم فراموش کنم یکی دیگه از اون عقب رخ مینماید

هرچند مدام به خودم یاداوری میکنم من اولین کسی نیستم که این مشکلات رو دارم ولی انسان و فکرش و احساساتش به راحتی قابل کنترل نیستن خصوصا تو روزای بارداری

امشب به این فکر میکردم روزهایی که ریحانه نبود جقدر حس میکردم یه چیزی کمه (البته بیشتر برای فاطمه) و این روزها چقدر ناشکریهای بیخود میکنم به خاطر اثرات وجودش (درد معده و حالت تهوع و ...)

خدایا ناشکری هام رو نشنیده بگیر و شکرهای اندکم رو چند برابر ببین هیچ چیز در استجابت دعای بندگانت توسط تو غیرممکن نیست

پی نوشت با خودم قرار گذاشتم هر چهارشنبه بعد از خوندن درسای پنجشنبه چند خطی بنویسم اما کلا من و وجودم با قرار و کار روتین رابطه ای نداریم انگار!!!!!!!!!!!!!

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله نیکا عسلی
28 آبان 94 8:27
ایشالا نی نی به سلامتی بدنیا بیاد .غصه هاتون هم با ومدنش کم تر بشه