فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

بدون عنوان

1394/9/30 1:47
نویسنده : مامان رضیه
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه گلی

ماشالله به گل دختر مامان

این روها حس میکنم حضور ریحانه تو رو خانوم تر از قبل کرده با اینکه سعی میکنی نی نی بازی در بیاری با اینکه خیلی بهانه میگیری و حتی لجبازی میکنی ولی واقعا رفتارهات درکت مهربونی ها و محبتات به من و بابایی وتلاشت برای اینکه جای خودتو محکم کنی بزرگی ات رو با توجه به سنت بهم ثابت میکنه

این روزها با دیدن رفتارهات با بازی هات با تخیلهات یاد بچگی های خودم میافتم و میفهمم تو چقدر شبیه منی خدا کنه بتونم اونچه رو که خودم فکر میکردم خلا بوده در زندگیم برای تو جبران کنم تا تو موفق تر و بهتر از من باشی

فردا شب خونه خاله زکیه جشن نه ربیعه و من مسوولیت بچه ها رو به عهده دارم و تو چقدر از هفنه پیش لجظه شماری کردی برای فردا امیدوارم فردا به تو وبقیه بچه ها اونقدر خوش بگذره که خاطره اش موندگار بشه براتون

گلکم دارم تمام تلاشم رو میکنم تا تو از بودن خواهر جدیدت خوشحال باشی و مثل خیلی ها حس رقابت یا حسادت نداشته باشی این رو مینوسم تا بدونی دارم تمام توانم رو به کار میگیرم چه جسمی چه روحی و تا به یه نکته جدید میرسم با بابایی مطرح میکنم تا با رعایتش شرایط بهتری رو تو خونه فراهم کنیم

خواهر نعمتیه که روزها و شبها از خدا برای تو خاستم نعمتی که این روزها خودم از داشتنش لذت میبرم و از خدا خاستم تک دختر بودن رو برای تو نخاد

امیدوارم روزهایی که این نوشته ها رو میخونی بتونی درستی اش رو تایید کنی.

قربان دخمل بزرگم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)