فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

یه روز دیگه

1390/5/17 13:57
نویسنده : مامان رضیه
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم

امروزم فرصت کافی برای نوشتن برای تو رو دارم امان از اون روزی که خدایی نکرده حتی فرصت گوش دادن به حرفای قشنگت رو ندارم تو این دوره زمونه ... بعید نیست

دیروز هم گذشت و یه روز دیکه به سن تو اضافه شد دیروز بابایی خیلی مهربون شده بود خیلی سعی می کرد همش کنار خونواده باشه نمیدونم شاید فهمیده چقدر دلم براش تنگ شده بود برای محبت کردناش برای کمک کردناش برای وقت داشتناش بهت گفتم بهش حق میدم کارش زیاده و فرصتش کم

وقتی که ازدواج کردی حواست باشه موقعیت شناس باشی گاهی اوقات وقت مناسبی برای دلتنگی کردن نیست باید وقت مناسبش رو پیدا کنی

تو هم دختر خوبی بودی دیشب ساعت 1 خوابیدی بعد که خواستم ببرمت تو اتاق بیدار شدی  بعد تا2:40 بیدار بودی و غر میزدی به هیچ صراطی هم مستقیم نبودی منم تا 3:30 بیدار بودم بعد خوابم برد و بابایی برای سحر بیدارم کرد

چند روز دیگه بیشتر تا سالگرد ازدواجمون نمونده ما اون اولا ماهگرد میگرفتیم مثل اینکهبرای تو ماه ها رو میشمریم ولی اون موقع ها بابایی بیشتر ذوق این کارا رو داشت اون به من یادآوری میکرد امسال نمیدونم با هم میتونیم بریم خرید یا نه حالا بر فرض هم که بریم چی بخریم یادمه یه سال برای تولدش از چهارراه ولیعصر تا میدون ولیعصر پیاده رفتم تا هدیه خوبی بخرم یه پیراهن شیک خریدم که همه خوششون اومد

انشالله سقف خونمون پایدار و سایه بابایی بالا سرمون باشه از هم چیز مهمتره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر مامان بهار
17 مرداد 90 19:52
عزیزم حتما خوشگل ترم میشه