فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

مهمون داشتیم

1390/5/18 18:40
نویسنده : مامان رضیه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم

امروزم کم کم داره تموم میشه

امروز یکی از دوستای من (فاطمه شزیفی) اومده ود دیدن تو خیلی قربون صدقه ات میرفت منم مثل همیشه وقتم رو تلف کردم بابایی تو راهه قراره 7:40 از خونه بریم بیرون

دیشبم مجبور شدم تا سحر بیدار بمونم صبح هم 10 بیدار شدم و بعد هم یه ساعتی چرت زدم از مامانت به اون خوابالویی بعید بود اومدن فاطمه خیلی خوشحالم کرد من خیلی اینجا تنهام بابایی هم که مشغول درسه البته منم باید برای ارشد شروع کنم ولی من بیشتر از بابایی رفیق بازم ولی همه منو تنها گذاشتن ولی بودن تو به تمام دنیا می ارزه

باید یه فکری برای سحری بکنم بهتره برم دنبال کارام الاناس که بابایی بیاد بگه به به چه خانوم تنبلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نازدونه ها
19 مرداد 90 12:47
وجود همسر ودختر گلت جبرانیه برا رفتن دوستات