فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

طاع فامه

1390/5/19 17:58
نویسنده : مامان رضیه
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امروزم تند و تند داره میذگره

دیشب رفتیم خونه عمو عباس (آقای امیری) عمو امین و عمو محمدرضا و خاله ملیحه خاله حوریه و خاله فاطمه هم بودن خیلی خوش گذشت تو هم دختر خوبی بودی همه ازت کلی تعریف کردن و گفتن خیلی بزرگ شدی و داری شکل دخترا میشی (از بس که بقیه گفتن تو شبیه بابایی هستی بقیه هم فکر کردن تو واقعا شبیه پسرایی) گفتن داری دندون در میاری! و خیلی هم زود راه می افتی و بچه شیطونی خواهی شد (شبیه طالع بینی بود!)

دیشب از دست بابایی خیلی دلخور شدم هنوزم یه کم هستم سر اینکه وقتی از بیرون میایم اون میره می خابه من باید به کارا رسیدگی کنم از سحی درست کردن گرفته تا رسیدگی به تو و ...

افطار امروزم قراره بریم خونه خاله مژگان (خاله بابایی)

امروز یه کم سر به سرت گذاشتم برای شیر خورم رو خوردن خیلی غصه ام شد کلی دوتایی گریه کردیم الانم از ظهر احساس میکنم یه کم بی حالی شیرت رو هم دادم (شیر خشک) ولی بازم کم انرژی و کسلی خدا کنه چیزی نباشه

دیگه این کاه برامه هایی برای سالگرد ازدواجمون در نظر دارم اگه موفقیت آمیز بود میگم

پس تابعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)