فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

عکسای گلم

1390/5/24 14:47
نویسنده : مامان رضیه
192 بازدید
اشتراک گذاری

من بابایی رو اونقدر دوست دارم که میخام بخورمش

 

 

من با کمک مامانی میتونم کم کم بشینم مامانم دوروبرم بالش میذاره تا نخورم زمین

 

 

اینم لباسی که دیشب تو سالگرد ازدواج مامان و بابا پوشیدم

 

اینم  من و بابایی

چند تا عکس از خوابیدنام

 

 

من و بابایی وقتی می رفتیم افطاری و من تلم رو برای اولین بار به سر زدم

 

بازم من وبابایی

 

اینم عکس الانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ملیحه
24 مرداد 90 14:54
آخه چقد تو نازی دختر خوشگل خاله
خانم معلم بندری
24 مرداد 90 15:12
مامان نازدونه ها
25 مرداد 90 7:30
سالگرد ازدواجتون رو با بهترین ارزوها تبریک میگم نکنه همه کارهای بچه داری رو باباهه انجام میده شیطونصحنه ی خوابیدنش خیلی خواستنیه میبوسمش

مرسی عزیزم
نه بابا وقتی من کاراش رو میکنم کسی نیست ازم عکس بگیره در عوض من هی چیک چیک عکس میگیرم بعدشم من که نمیتونم عکسای خودم رو بذارم