فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

سلام عزیزم

1390/7/9 18:23
نویسنده : مامان رضیه
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه جونی

یادته پارسال با هم می رفتیم دانشگا اوایل که هیچ کی نمی دونست خبریه فقط خودمو خودت...!

دیشب خونه دایی محمد من مهمون بودیم یه حرف خوبی زد دایی گفت اگه از بچگی زیاد رفت و آمد کنی بچه هم اجتماعی میشه هم وابستگی پیدا میکنه بعد که بزرگ شد خودش میاد و میره راستم میگه

دیگه اینکه بابایی برای روز دختر برات یه هدیه خرید یه بازی فکری که شاید یه کم برات بزرگ باشه ولی قیمتشو بگو فکر کن بابایی 21 تومن پول هدیه روز دختر داد بار تولدت چی میخره؟

دیگه خبر خاصی نیست راستی شاید مامان جون و باباجون و دایی رضا از مشهد بیان خوشحالم

تابعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی شیما وحدیث
9 مهر 90 20:29
سلام مامانی میلاد حضرت معصومه (س)وروز دختر رو تبریک عرض میکنم راستی مامانی نکنه حسودیت شده بابایی انقدر دخملیش ودوست داره شوخی کردم .من دوتا دخملی دارم دوست داشتید به ماهم سربزنید
مامان نازدونه ها
10 مهر 90 7:49
کادوی دختر اجتماعی کوچولومون مبارکه