فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

عید شما مبارک

1390/12/25 12:48
نویسنده : مامان رضیه
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم الان که مینویسم تو روی پامی فردا قراره بریم مشهد و احتمالا این آخرین فرصتیه که من میتونم قبل از سال تحویل بنویسم برات امیال اولین سالیه که عید کنار مایی سعی کردم برات سنگ تموم بذارم یه جوری که خاطره اش انگیز بشه از لباسایی که برات گرفتیم تا عیدی که خریدیم مامان میخاد بهت عیدی پولی هم بده

همیشه تو لحظه تحویل سال سعی کردم خودم هم متحول بشم مثلا دلم رو خونه تکونی کنم یاد کسایی باشم که فراموش شدن درگذشتگان رو یاد کنم و بارشون فاتحه بخونم به جز پارسال هر سال من تو حرم بودم لحظه سال تحویل پارسال هم خواب بودیم خود اون لحظه شاید اتفاق خاصی نیفته ولی آدم میتونه خودش خاطره اش رو موندگار کنه مثل شب قدر که برای خیلی ها اتفاق خاصی نمیفته

خیلی فلسفی اش نکنیم برات دعا میکنم سالی پر از خیر و برکت داشته باشی و تو این سال زود بزرگ شی سنگ صبور مادرت بشی همراه پدرت بشی زیر سایه ما دو نفر و مامان و بابابزرگا به سعادت برسی

عیدت مبارک عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باران
3 فروردین 91 22:40
سلام مامان فاطمه عيد شما هم مبارك من و ساجده كوچولو ( خواهرم) خيلي از عكس هاي فاطمه جون لذت برديم و براش آرزو هاي خوب كرديم از طرف ما فاطمه جون را ببوس