فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

بدون عنوان

1391/2/19 17:54
نویسنده : مامان رضیه
184 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خیلی استرس داشتم که با اولین واکسنت که میفهمی چطور برخورد میکنی ممکنه از جماعت دکترا دیگه ترسیده بشی و هر کس لباس سفید تنش بود تو رو بترسونه با کلی استرس رفتیم مرکز بهداشت دم در یه کم معطل شدیم چون یه نفر قبل از ما بود دم در که بودیم به بابایی گفتم من خیلی استرس دارم وقتی رفتیم تو اتاق تو و بابایی روی صندلی نشستین و منم عروسکی رو که از خونه زیر چادر قایم کرده بودم تا برای تو تازگی داشته باشی وا گر احیانا گریه کردی تو رو آروم کنه رو درآوردم و دادم دستت تو یه نگاه به عروسک و یه نگاه به خانم پرستار سعی کردیم حواست رو جمع کنیم وقتی آمپول رو کرد تو دستت و درآورد یه نگاه چپ چپی بهش کردی که خودش خجالت کشید از واکسنی که بهت زده بود ولی یه ذره هم حس نکردیم که دردت گرفت ناراحت شدی

بارک الله به دخمل قوی من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)