فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

بزرگ شدن گل خونه

1391/5/2 1:51
نویسنده : مامان رضیه
195 بازدید
اشتراک گذاری

از آخرین مطلبی که نوشتم خیلی وقته که میگذره ولی واقعا تو این مد وقت نداشتم الانم از فرصت خواب تو دارم استفاده میکنم

قربون دخملم بشم بذار دونه دونه از پیشرفتات بنویسم

اول دندونات که فکرکنم ٥ تا کامل دراومده ششمیش نیمه و یکی دو تاش هم نیش زده

دوم در مورد صحبت کردنت چند روزه علاوه بر سعی برای انتقال مطلب صداهایی هم از گلوت خارج میکنی

مثلا برای داغ بودن چیزی بهش اشاره میکنی و میگی خخخخخخخخخ (اوج خ گفتنت رو خواستم برسونم

نه گفتنم یه کم یاد گرفتی ماما و بابا رو کامل و با هوشیاری میگی تو یکی از کتابات عکس لک لک کشیده تو هم اسمش رو بلدی به گل هم میگی گُ البته اصوات دیگه مثل ق ل د رو میتونی بگی ولی فقط برای دلخوشی

گاهی اوقات میبینم برای سرگرم کردن خودت میری رو مبل سه نفره میشینی و با خرسی ات صحبت میکنی موهاشو شونه میکنی بهش غذا میدی الهی قربون خاله بازی بشم من

اعضای صورت رو تقریبا بلدی و جزو شیرینکاری هات که میخوای خودی به کسی نشون بدی دست کردن تو چشمته

وقتی بابایی میرسه یا دور خودت می چرخی یا عقب عقب راه میری یا اگه چیزی دستت باشه بهش نشون میدی

الهی بگردمت چقدر بزرگ شدی یه زمانی حتی دست و پا زدنت هم ارادی نبود و لی حالا چقدر کارای مختلف میکنی شاید خیلی کارای دیگه هم بکنی که برای من و بابایی طبیعی شده باشه

همیشه دعا میکنم امانت دار خوبی باشم و هیچ وقت جلوی پروردگارمون شرمنده نشم که امانتش وهدیه اش رو به خونه کوچیکمون خوب سالم و صالح به صاحبش تحویل بدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)