فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

این روزها...

1391/7/5 16:24
نویسنده : مامان رضیه
201 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها روزهای نگرانی من و توست. تو برای اینکه در خواب و بیداری، انگار، نگران تنهاماندن بدون من و بابایی هستی و من نگران از اینکه قدم هایم به سوی ادامه تحصیل اشتباه باشد

این روزها روزهای ترقی منو توست. ترقی تو در کشف دنیای پیرامونت و ترقی من در کشف راههای جدید برای برقراری ارتباط شیرینتر با تو.

این روزها روزهای تلاش منو توست تلاش تو برای تنها نماندن حتی یک لحظه و تلاش من برای حداکثر استفاده از لحظات باهم بودن یا نبودن به جای خودش (دیروز حاضر نبودی تنهایی از تو اتاقت اسباب بازی بیاری اتفاقی که به ندرت می افته)

و هر روز من و بابایی با حسرت بزرگ شدنت را نظاره می کنیم و همیشه میگوییم آیا این یک سال همان گونه که خواستیم شد؟

کلمات جدید: الو، چی شده، انگو (منظورت همون انگوره) دیشب خیلی تلاش کردی انارم بگی ولی موفق نشدی

دیشب یکی از درای میز تلویزیون رو از جاش دراوردی

دقیقا از همین شنبه بود که مسواک زدن رو با مسواک مینیاتوریت شروع کردیم

انشالله همیشه سالم باشی

تازگیا قهرم یاد گرفتی خدا کنه عادت نکنی به کارای ناخوشایندی که من و بابایی به خاطر تو تمام تلاشمون رو کردیم که ترک کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)