فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

سفر به زنجان

1391/7/15 11:47
نویسنده : مامان رضیه
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل مامان

دیروز از سفر چهارم زندگی تو یعنی زنجان برگشتیم سر راه یه قزوین هم رفتیم خدا رو شکر هم به تو خیلی خوش گذشت هم من هم بابایی ارائه خوبی داشت

بیشتر خواستم یه گزارش از پوشک کردنت بدم که دوباره رو به افول رفت امید من من با خودم گفتم زوده الکی دلم رو خوش کردم ها

ایشالله بزرگ میشی و همه اینا برات خاطره میشه

ایشاللهیه شنبه صبح هم داریم میریم مشهد ببعد از 4 ماه من که دلم داره پر میزنه برای مامان و بابا و امام رضا ایشالله سفر خوبی باشه

چون خیلی کار داریم برای امروز خلاصه مینویسم

کلمات جدید تو:  مم (مریم) م (مهدیه) الا (الله) عط (عطر) عس (عکس) ابس (اسب) 

فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دخترخاله هات
16 مهر 91 20:16
دلمون برات یه ذره شده جراعکس نمی گذاری


ایشالله زود میبینمتون
عکس که تازه گذاشتم
بازم باشه عکسای مسافرت زنجانو با اینکه کمه میذارم