فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

واکسن 18 ماهگی

1391/8/20 13:47
نویسنده : مامان رضیه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل شجاعمبای بای

امروز با یک هفته تاخیر رفتیم برای واکسناسترس ساعت 8 من وبابایی در حالی که تو خواب بودی رفتیم بیرون بعد وسط راه برای انکه جا نخوری بیدارت کردم و برات توضیح دادم که داریم کجا میریمیول

- داریم میریم پیش خانم دکتر تا اول قد و وزنت رو اندازه بگیره بعدم یه آمپول بزنه بهت تا مریض نشیابرو

منم دلخوش انگار تو هم میدونی قد چیه هم وزن هم آمپول و حتی مریضی فکر کناز خود راضی

خلاصه اول رفتیم برای قد و وزنت

قد: 90              وزن: 800/11

بعد رفتیم برای واکسن یکی قبل از تو رفته بود تو که کل مرکز بهداشت رو گذاشته بود رو سرشتعجب من و بابایی سعی کردیم حواست رو پرت کنیم که استرست نگیره بعد رفتیم تو و مثل دفعه پیش محکم و بااقتدار نشستی و به پرستاره چپ چپ نگاه کردی که این چه حرکتی بودافسوس ولی سر واکسن دوم یه کم لب ورچیدی که من تو دلم گفتم میگی مگه من چه گناهی کردم که بهم سوزن میزنی (الهی) ولی بعد قطره رو هم خوردی و بعد با سرخوشی تمام اومدیم بیرون پرستاره گفت یه چیز میگفتی خب واقعا پرستار رو شرمنده کردی

الانم نشستی داری پنگول نگاه میکنی راستی یاد گرفتی مل مل و پنگول بگی

عجب دخمل قوی و شجاعی دارم خدا روشکرچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه
3 دی 91 22:11
الهی عمه قربون این دخمله بشه که واسکن زده. ایشالا جاش زود زود خوب بشه عزیزدلم.