فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

شیرین کاری های فاطمه

1392/3/9 12:12
نویسنده : مامان رضیه
196 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کمتر از قبل وقت می کنم بیام اینجا برات بنویسم شبا که میخابی گاهی اوقات تو سررسیدت مینویسم

نوشتن از شیرین کاری هات کار شاده ای نیست چون اصلا قابل شمردن و احصا نیست عضیاش رو می نویسم:

- وقتی تلفن زنگ میزنه چه نزدیک باشی چه دور داد می زنی میگی من اگه نزدیک باشی گوشی رو با کلی هیجان برمیداری و میگی سلام و صحبت میکنی ...

- دیروز پنجره باز بود و تو دم گرفته بودی و هی میگفتی جوجو خودشو میخارونه

- وقتی داشتم جارو برقی میکشیدم میچرخیدی میگفتی آموزش!

- هر از چند گاهی که هوس مهمونت میکنی میگی خوش اومین بفرمایین زحمت کشیدین ...

- بعد از کاری که خیلی دوست داری مثل خوردن ماکارونی یا تاب دادنت تو خونه یا کارای دیگه میگی دست شما درد نکنه

از این دست کارا خیلی زیاده و گفتن همش کلی وقت میگیرهو حتی ممکن نیست

دیدن روند رشدت و اینکه کاری که دیروز بلد نبودی انجام بدی الان بلدی شور و شوق خیلی زیادی بهم میده منم سعی میکنم از این استعداد خدادادی ات و علاقه ات برای یادگیری استفاده کنم

گل سرسبد خونه دوستت دارم اندازه یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان شايان و پرنيا
9 خرداد 92 12:14
ماشالله فاطمه گلي خيلي عسله خدا حفظش كنه
عمه بدشه
14 خرداد 92 11:54
آخ کی بشه که من این عسل عمرو ببینم دیگه طاقته داره تاق (طاق) میشه