فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

از پوشک گرفتن فاطمه 1

1392/3/29 14:18
نویسنده : مامان رضیه
187 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا چندین بار تلاش کردم برای از پوشک گرفتنت از وقتی یک سالت تموم شد اول تابستون پارسل آخر تابستون پارسال قبل از دانشگاهم دم عید و از وقتی از مشهد اومدیم که تقریبا هر دو هفته بالاخره وقتی دو سالت تموم شد من و بابایی توافق کردیم جدی تر این کار رو پی بگیریم یکی دو روز هر نیم ساعت می بردیمت دستشویی اتفاقا روز تعطیل بود و بابایی هم خونه بود ولی شب دوم خسته شدی و مقاومت کردی آخر هفته پیش خودت مصرانه از خواب که بیدار شدی گفتی میخای بری دستشویی البته این دو تا دلیل داشت (برای تجربه خودم در آینده و بقیه مینویسم) اولا چند روز قبلش ازت میخاستم از خوا که بیدار میدش بریم دستشویی هرچند تو قبول نمی کردی و دوم اینکه خودم بل استثنا هر روز صبح اول می رفتم دستشویی حتما وقتی تو بیدار بودی یعنی اگر زودتر هم بیدار میشدم حتما وقتی تو بیدار میشدی هم این کارو میکردم نکته مهم اینه که وقتی بچه از خواب بیدار میشه مثانه اش پره و این مسئله باعث میشه حتی اگر خودش رو همیشه نگه داره تو دشتسویی وقتی بعد از خواب می ره دستشویی مقاومتش از بین بره تو اولین باری که دستشویی جیش کردی بعد از خواب عصرت بود ولی قبل از اون جلو خودت رو میگرفتی

خلاصه اش از 5 شنبه تا 1 شنبه نوع 2 (در اصطلاح خودت بو) رو میرفتیم دستشویی و من واقعا خوشحل بودم که فقط یه قدم مونده و لی این یکی دو روزه خیلی بد قلق شدی یه چیزی که تو رو به دستشویی میکشونه پوشیدن ش.رت خوشگله شورت آموزشی که یک سال پیش گرفتیم و از همون اول جوری وانمود کردم که خلی خوشگله صدا هم میده و تو فکر میکنی واقعا خلی خوشگله!!!!!!!

و اما امروز روز خوبی نبود از اول از ظهر که با فاصله کم رفتیم دستشویی و پوشکت خشک بود شورت پات کردم فقط الان مشکل اینه که مشوقی برای دستشویی نداری جایزه و خوردنی هم دیگه قدیمی شده

البته که یک ساعت تونستی خودت رو نگه داری و بعد هم ....

فعلا امیدوارم به شرایط و میدونم که هم تو میتونی و هم من

سعی میکنم روندش رو تا وقتی موفق بشیم بنویسم چون برای آینده لازم میشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)