فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

سالگرد زمینی شدنت

1393/2/14 11:01
نویسنده : مامان رضیه
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بعد از نماز خاطرات سه سال پیش رو مرور میکردم

 

 

تو یادت نمیاد ...

ساعت 6 صبح راه افتادیم طرف بیمارستان غدیر و من کارهای قبل از عمل رو انجام دادم واقعا باورم نمیشد اونقدر زود بیای توی بغلم و از اون زودتر اینقدر بزرگ بشی...

فاطمه عزیزم روز به روز که بزرگ شدنت رو میبینم نمیدونی چه قندی توی دلم آب میشه

وقتی از مهد شعرها و کارای جدید یاد میگیری فکر میکنم نابغه تر از تو نیس ...

همین چند روز پیش که یاد گرفته بودی نی نی بکشی واقعا خیلی قشنگ بود یا وقتی سوره فیل رو یاد گرفتی یا دست راست و چپت رو...

وای تو چقدر چیزی بلدی چقدر زود بزرگ میشی عزیزکم

وقتی که بزرگ میشی دوست داری هنوز بچه باشی و وقتی هنوز مثل تو بچه باشی دلت میخاد زود بزرگ بشی این روزا دغدغه ات اینه که کی بزرگ میشی و میری مدرسه

عزیز دلم کاش بدونی که خیلی زود بزرگ میشی ولی اینکه چطور بزرگ میشی مهمه

حرفای نانوشته زیاده متاسفانه دفترت رو هم جمع کردم و در دسترس نیس اونجا هم نمیتونم بنویسم

تو پستای بعدی از تولدت مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)