فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

اولین روز سه ماهگی

1390/4/14 13:54
نویسنده : مامان رضیه
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

چقدر میخابی اونم فقط تو بغل من دیشب با بابایی یک کلمه از حرفاتو یاد گرفتیم گریه کردنت برای شیر البته بابایی کمتر و من بیشتر امروز باید میرفتیم واکسن میزدیم ولی نشد امیدوارم شیر خوردنت بد نشه دوباره پس فردا عمه بنفشه میاد تهران دیگه خبری نیست میخام از امروز شیرخوردنت رو یاد داشت کنم تا دقیق تر به تغذیه ات رسیدگی کنم تا خدا چی بخاد

راستی بعضی از همسفرای کربلامون رفتن کربلا اون موقع تو بالقوه با ما بودی از خدا میخام زود قسمتمون کنه سه نفری باهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی توپولی
15 تیر 90 16:13
عباس! ای صبر و قرار بی قراران امّید دل امیدواران دانی که گر از عطش بمیرم یک قطره ز دیگری نگیرم ساغر نزنم ز دست هر کس من دست تو می شناسم و بس روزی من از خزانه ی توست دل، سائل آستانه ی توست امشب ز تو بار عام خواهم دیدار تو و امام خواهم