فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

اولین امتحان پایان ترم با فاطمه خانم

1390/4/5 16:04
نویسنده : مامان رضیه
292 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فاطمه مامان

چند روز بود تنبل شده بودی داشتم کم کم شاکی میشدم به بابایی که امروز دوباره تکونات مثل قبل شد شاید استرس من برای امتحانا تو رو آروم کرده بود

دیروز اولین امتحانام رو دادم خدا روشکر بد نبود فقط امیدوارم پاس کنم خدا هر جور که صلاح بدونه تقدیر رو جاری میکنه

دیشب خاله زهرا دلش پر بود از خابگا یه بیست دقیقه ای با هم حرف زدیم بعد از تلفن یاد خابگاهی بودن خودم افتادم یادش بخیر بچگی کردنا گریه کردنا خندیدنا حالا بعد از سه سال خاطره اش فقط مونده و نه هیچ چیز دیگه ای آره دیگه دوستی ها بی مزه شده فداکاری و از خودگذشتگی بی مفهوم شده محبت خلاصه شده تو اس ام اس های بیصدا اگه بگی دلتنگ شدی جای تعجب داره دوست داشتن دیگه معنی نداره مگر تو خونه ما روزا که تو خونه تنهام و بابایی سرکاره دلم براش تنگ میشه دلم میخاد هر ساعت زنگ بزنم و احوالش رو بپرسم شب اگه نیم ساعت دیر برسه دلم هزار راه میره دلم میخاد هر روز هزار بار بهش بگم دوستش دارم چند روزیه همش میگم نکنه خدا من رو با گرفتن تو یا بابایی آزمایش کنه من که الان همه چیزم تو این خونه خلاصه شده خوشی و ناخوشی همش

خدا کنه رنگ خوشبختی حتی تو سختی ها برامون بمونه

خدایا فاطمه رو به تو سپردم سالم تحویلم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)