فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

روزای آخر سه ماهگی

1390/5/12 14:54
نویسنده : مامان رضیه
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

چند روز دیگه سه ماهگی تم تموم میشه مثل دوران بارداری که میگفتم کی میشه اینقدر بشه زود بزرگ میشی مثل برق و باد

امروزم یه کار جدید انجام دادی انگار میخای با این کارا باور کنیم تو بزرگ شدی ولی نه تو هنوز کوچولوییپامروز وقتی بیدار شدم دیدم تو بیداری و مشغول بازی با دستات مثل همیشه بغلت کردم و باهات صحبت کردموقتی به صورتم نزدیکت کردم تو هم با دستات اونو لمس کردی اول فکر کردم اتفاقیه و لی این کار رو با دستام هم کردی بعد از اینکه شیرتو دادم و عوضت کردم برای اطمینان با اسباب بازی ازت امتحان گررفتم آره دخترم تو دیگه میتونی برای گرفتن اشیا دستت رو دراز کنی خیلی ذوق کردم چند وقته دیگه مینویسم تو میشینی راه میری دندون در میاری

رابطه تو با دنیای اطرافت زیباست خیلی کم کم و آروم بهش نزدیک میشی

دیشب مشغول کارای افطار بودم تو رو تکیه دادم به یه بالش تو هم از بس شیطونی کردی رو شکم برگشتی رو زمین با نق نق صدام کردی  مندرستت کردم ولی شب که دوباره گذاشتمتو رفتم سراغ کارام دیگه از جات تکون نخوردی با خودم گفتم نکنه تو دوران بارداری اون همه ترس از سوسک های خونه به تو منتقل شده باشه و تو هم ترسو شده باشی خدا میدونه

تو پست بعدی چند تا عکس از این روزای اخیر میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)