فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

سلام بر شهر رمضان

1390/5/11 17:45
نویسنده : مامان رضیه
138 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره ماه رمضون شروع شد پازسال این موقع تو توی شکم من بودی و من نمیدونستم حالم همش بد بود کم انرژی بودم و توان روزه نداشتم اما نمیدونستم دلیلش چیه تا بالاخره فهمیدم تقصیر توست

امسال اولین ماه رمضون سه نفرمونه هرچند سخته چون مثلا تو دیر میخوابی و من برای سحری دیر بیدار میشم یا تو نمیذاری به کارام برسم ولی خب خوش میگذره

راستی من روزه نمیگیرم ولی برای امساک سعی میکنم کمتر بخورم

دعام کن نی نی موچمولوی مامان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بیتا
11 مرداد 90 18:37
مارا به دعا کاش نسازند فراموش رندان سحرخیز که صاحب نفسانند فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک انشاالله تصمیم دارم هرروز معنی یکی از سوره های قرآن رو به صورت صوتی در وبلاگ بیتا قرار بدم. اگه دوست داشتید به ما سربزنید. التماس دعا
مامان نازدونه ها
12 مرداد 90 10:03
فعلا بخاطر اینکه نی نیمون قوی بشه کم خوری نکن تا انشالا سال اینده