فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

مهد کودک رفتن فاطمه2

1392/7/28 13:53
نویسنده : مامان رضیه
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

امزور روز دومی بود که باهم به صورت آزمایشی رفتیم مهدکودک هدهد

من از برخورد مربیا و رسیدگی شون تو چند ساعتی که اونجا بودم خیلی راضی هستم محیطش هم خیلی خوب بود مجموعا کسایی هم که بچه شون رو میارن اونجا مثل خودمون هستن

خلاصه اش میکنم چون فرصت نیست

خاله ناهید خیلی ازت راضی بود و مدیر و مربی های دیگه هم میگفتن مثل این میمونه که قبلا هم رفتی مهد هم رابطه ات با بچه ها عالیه و به بقیه کمک میکنی و هم کارایی که ازت میخان خوب انجام میدی

واقعا خدا رو به خاطر هوشت به خاطر مهرونی هات به خاطر اخلاق خوبت و اجتماعی بودنت شکر میکنم امیدوارم روز به روز پیشرفتت بیشتر از روز قبل باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)