فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سلام نی نی، فاطمه گلی

دوباره پیش به سوی مشهد

1390/5/5 9:54
نویسنده : مامان رضیه
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

از دیشب نگرانم نکنه اسهال شده باشی خدا کنه حالت خوب باشه و مشکلی نداشته باشی از دیشب سعی کردم همش شیر خودم رو بهت بدم و موفق هم بودم فقط یه نوبت کمکی شیر خشک خوردی اونم به خاطر خوابالود بودن من بود امشب میریم مشهد هرچند به اندازه قبل خوشحال نیستم ولی بازم خوبه حال و هوام عوض میشه بابایی این روزا خیلی مشغوله صبح زود میره شبام خسته است و زود میخابه خداکنه موفق بشه و به هدفش برسه

دیروز به نظرم اومد خیلی بزرگ شدی یعنی قدت خیلی بلند شده خدا تورو به پدر و مادرت ببخشه

بقیه جریان تولدت:

بالاخره روز هشتم تولدت که من رفتم دکتر خودم تا بخیه هام رو بکشم تو رو به خانم دکتر نشون دادم اول کلی ازت تعریف کرد و بعد هم گفت زردی داری گفت ببریمت مرکز طبی کودکان یا بیمارستان مفید ما هم همون شب بردیمت رزیدنت اول که تو رو دید و معاینه ات کرد چیزی نگفت ولی بعد از آزمایش .......

ساعت ١٠ نوبتمون شد من و بابایی رفتیم تو مامان جون رو راه نمیدادن برا آزمایش خون من و تو تنها بودیم خیلی دردناک بود دیدن این که تو بی صدا بودی و اون دکتر ازت خون میگرفت خیلی برات غصه خوردم میخاست گریه ام بگیره وقتی بابایی اومد گفتم مثل مرد بودی خلاصه جوابش ساعت ١٢ آماده میشد اومدیم خونه و شام مختصری خوردیم و به تو هم شیر دادم و رفتیم مرکز طبی زردیت ١٧ بود دکتر گفت اونجا جا نیست و باید بریم یه جای دیگه ..........

امروز چون باید بریم من خیلی سرم شلوغه

راستی عکسات هم به همت بابایی پیدا شد بابایی دستت درد نکنهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نازدونه ها
5 مرداد 90 10:39
انشالا بلاش دوره ومشکلی نباشه خانومی انشالاسفرت خوش والتماس دعا دارم
مامان فاطمه‌شهرزاد
5 مرداد 90 13:56
سلام مامان مهربون فاطمه‌جان خدا دختر نازتون را حفظ كند و 120 سال زير سايه شماها عمري پربركت و باعزت داشته باشد. ما را هم دعا كنيد.